085-2500511 | Gratis verzenden bij bestellingen boven de € 50,00

Bestellen

In de webshop is mijn artikel niet meer leverbaar, kan ik deze toch bestellen?

Als een bepaald artikel op nabestelling staat, dan is deze (tijdelijk) niet op voorraad, maar kun je hem wel bestellen. Wij nemen contact met je op in verband met de levertijd. Let op! Je rekent dit artikel wel alvast af bij je bestelling. Houd er rekening mee dat met feestdagen of speciale acties de productie en levertijd langer kan zijn.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Op het moment dat je bestelling verstuurd wordt, ontvang je per mail een track & trace code. Hiermee kun je de status van de bestelling bekijken.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Geplaatste bestellingen kunnen wij helaas niet annuleren, omdat deze automatisch in onze systemen verwerkt worden. Nadat je de bestelling hebt ontvangen, kun je deze retour sturen. Als je een artikel in een andere maat of kleur wenst te ontvangen, kun je het artikel retour sturen en een nieuwe bestelling plaatsen.

Ik ben in het bezit van een kortingscode, hoe werkt dit?

Bij het afronden van je bestelling kun je jouw kortingscode invoeren. De korting wordt automatisch verrekend met het te betalen bedrag. Let op!Komt het bedrag, na gebruik van de kortingscode, onder de € 50,00 uit, dan worden er alsnog verzendkosten berekend.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Bij STOBBIES. kun je betalen met iDeal en dus makkelijk en veilig je online aankopen afrekenen via jouw eigen bank.

Direct betalen met iDeal kan bij de volgende banken:

  • ABN AMRO
  • ASN Bank
  • ING
  • Knab
  • Rabobank
  • RegioBank
  • SNS Bank
  • Triodos Bank
  • Van Lanschot
Hoe kan ik zien of ik betaald heb?

Zodra de order in onze webshop is afgerond ontvang je automatisch een factuur en een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres.

Hoe kan ik een artikel op de markt betalen?

Artikelen die wij verkopen op de markt kunnen contant of met de pin betaald worden. Bij pin betalingen kun je er voor kiezen om digitaal een factuur via de email te ontvangen of per sms bericht. Je emailadres of telefoonnummer wordt enkel gebruikt voor het verzenden van de factuur en is door ons verder niet traceerbaar.

Levering

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
  • Bij bestellingen boven de € 50,00 zijn de verzendkosten gratis
  • Bij bestellingen onder de € 50,00 brengen wij € 3,80 aan verzendkosten in rekening.
In welke landen kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

Wij bezorgen alleen in Nederland.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Je ontvangt dan ook meteen een mailtje zodra je pakket is aangemeld voor verzending. Let op! De levertijd kan bij sale acties of tijdens feestdagen langer duren.

Ik ben niet thuis. Waar is mijn bestelling nu?

Als je niet thuis bent probeert onze verzender jouw pakket bij de buren af te leveren. Lukt dit niet, dan wordt er een bericht achtergelaten in je brievenbus. Ze komen dan de volgende werkdag nogmaals langs met je pakket.

Lukt het ook de tweede keer niet om je pakket te bezorgen? Dan kun je je pakket afhalen bij een PostNL locatie bij jou in de buurt. Je hebt dan twee weken de tijd om het pakket op te halen. Daarna wordt het teruggestuurd naar STOBBIES.

Bezorgen op een ander afleveradres (cadeau)

Ben je niet thuis om het pakketje in ontvangst te nemen of geef je jou aankoop cadeau? Dan kun je ervoor kiezen de bestelling op een ander adres dan het factuuradres te laten bezorgen.

Is jouw levering vertraagd?

Bij een leververtraging nemen wij binnen 3 werkdagen contact met je op.

Is jouw bestelling onverhoopt toch niet leverbaar?

Indien een artikel onverhoopt niet leverbaar is dan berichten wij je hier binnen 5 werkdagen over. Het betaalde bedrag maken wij dan binnen 14 dagen over op jouw rekening. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van de bestelling blijkt dat een artikel niet meer leverbaar is. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel, inclusief verzendkosten, binnen 14 dagen teruggestort.

Is jouw bestelling niet/foutief geleverd?

Indien jouw geleverde bestelling niet overeenkomt met de geplaatste order kun je contact opnemen met de klantenservice van STOBBIES. Wij zijn bereikbaar via info@stobbies.nl

Kan ik mijn bestelling volgen?

Op het moment dat je bestelling verstuurd wordt, ontvang je per mail een track & trace code. Hiermee kun je de status van de bestelling bekijken.

Ruilen & Retourneren

Wanneer kan ik gekochte artikelen uiterlijk retourneren?

Wil je een artikel retourneren? Dat vinden wij natuurlijk jammer, maar is uiteraard geen enkel probleem. Retourneren is eenvoudig. Vul het retourformulier op onze website in. Stuur de artikelen inclusief pakbon naar het volgende adres:

STOBBIES.
Gerard Terborchstraat 6
1318 LG Almere

De volgende voorwaarden gelden voor het ruilen of retourneren:

STOBBIES. neemt alleen retourzendingen in behandeling als deze in originele staat inclusief labels en verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte artikelen worden geweigerd en teruggestuurd. De volgende voorwaarden gelden voor het ruilen of retourneren:

  • De artikelen zijn niet gedragen en/of gewassen.
  • Er zijn geen voedselvlekken, make-up vlekken, haren, lichaamsgeuren of sigarettengeuren op de artikelen aanwezig.
  • Er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen.
  • De originele kaartjes en labels zijn nog bevestigd aan het artikel.
  • Indien redelijkerwijs mogelijk het artikel in de originele verpakking retour sturen.
  • Het verzendrisico van het retourneren zijn voor de koper.
  • Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.
  • Product- en/of leverfouten dienen binnen 14 dagen na levering met omschrijving aan ons gemeld te worden.
  • Indien niet aan onze ruil- en retourvoorwaarden is voldaan dan behouden wij ons het recht voor om zendingen terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen.  

Je hebt bij STOBBIES. de mogelijkheid om je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na factuurdatum.

Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening. Niet-identificeerbare retourzendingen worden mogelijk teruggestuurd naar de afzender en niet vergoed. Vul altijd het retourformulier op de website in. Zonder gegevens kunnen we jouw retourzending niet verwerken.

Wanneer wordt het aankoopbedrag teruggestort?

Na ontvangst van je retourzending wordt het aankoopbedrag en de verzendkosten (geen retourkosten), uiterlijk binnen 14 dagen op jouw rekening gestort.
Het bedrag wordt teruggestort op de (bank)rekening welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Aan de terugbetaling zijn geen kosten verbonden.

Kan ik mijn artikel omruilen?

Wij bieden slechts terugbetaling aan. Als je een artikel wilt ruilen dan raden we je aan om het ongewenste artikel retour te zenden en een nieuwe bestelling te plaatsen voor het juiste artikel of de juiste maat die je wenst.

Ik wil items retourneren, moet ik hiervoor verzendkosten betalen?

Ja, de retourkosten zijn voor eigen rekening. (Een PostNL locatie brengt voor het verzenden van een pakket 6,95 in rekening en voor een brievenbuspakketje 4,25.) Bewaar de Track & Trace code van je pakket goed. STOBBIES. neemt geen verantwoordelijkheid voor verloren pakketjes.

Kan ik afgeprijsde (SALE) artikelen ook retourneren?

Artikelen die zijn afgeprijsd kunnen niet retour worden gezonden of geruild.

Ik heb een STOBBIES. product op de markt gekocht, kan ik deze ruilen?

STOBBIES. artikelen die gekocht zijn bij onze marktkraam kunnen niet geruild worden.

Garantie & Klachten

Heb ik garantie op een STOBBIES. artikel?

Wij bieden geen garantie of retouren aan voor gebreken die ontstaan zijn tijdens het passen of tijdens het in gebruik nemen van het artikel na aankoop (losse lussen, grotere gaten die ontstaan zijn door onzorgvuldig gebruik etc.). Wij maken onze STOBBIES. beanies en shawls met veel zorg en aandacht voor kwaliteit. Je kunt er ten alle tijden vanuit gaan dat een artikel zonder gebreken naar je verstuurd wordt. Mocht het desondanks voorkomen dat een afwerkdraad los is geraakt dan kun je contact opnemen door een mail te sturen naar info@stobbies.nl en zoeken we naar een passende oplossing.

Waar kan ik mijn klacht naar toe sturen?

Wij vinden het vervelend als je een klacht hebt en zullen er alles aan doen om onderling naar een oplossing te zoeken. Stuur je klacht binnen 7 dagen, na ontvangst van je artikelen, naar info@stobbies.nl. Binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht ontvang je van ons bericht.

"STOBBIES. is just a way of life"

Deze website gebruikt cookies en laadt in eerste instantie alleen noodzakelijke/functionele cookies in. We hebben de cookies van Google Analytics volledig geanonimiseerd, en mogen deze plaatsen zonder toestemming. Wil je een optimaal werkende website, inclusief video, foto's en social media berichten? Klik dan op de groene button "Accepteren". Bekijk onze Cookieverklaring.